23 | 11 | 2014

FAX: 93 588 22 16
e-mail: rubi@maristes.cat

Aleppo

EMERGÈNCIA A ALEPPO (Síria)

Comunicats

Visites del contingut : 218007

Bot-VTN

2n ESO CONVIVÈNCIES INICI DE CURS

7 d´octubre 2014, estació de Rubí, sota un sol aclaridor, passa llista el professor per tal que ningú es quedi a terra. Viatgem en tren fins a Sant Cugat, baixem,  ens dirigim cap el centre del poble. Notem que al poble, com a Rubí, tothom, o quasi bé tothom, ja ha despertat. Els mercats, el forn de pa, les botigues, tot cobra vida. Arribem a la plaça front l´Auditori de Sant Cugat i fem la primer parada per compartir l’esmorzar.

10.00 del matí i tornem a caminar, pròxim destí : El Pi de les tres branques, tot un símbol per la gent de Sant Cugat i per tot caminant que fa ruta cap a Sant Medir.

Els professors ens van distribuir per grups i ens van organitzar el “Planning”. Havíem de preparar la cançó resposta. Prèviament ja havíem seleccionat la base de la cançó, per classes, i allà havíem d´organitzar-nos per confeccionar una lletra i una coreografia. A més els professors ens van fer diverses dinàmiques molt divertides per unificar i cohesionar el grup. Després de dinar i continuar amb la feina vam fer la tornada cap a l´escola. Va ser un dia molt enriquidor, ple d´experiències i sobre tot, el més important, vam fer pinya i el grup es va conèixer molt més, perquè encara hi som a principi de curs i no estem compenetrats com ho estarem quan acabi aquest curs.

2esofoto01

2esofoto02

2esofoto03

ACTIVITATS FEAC

F.E.A.C.
Comencem un nou projecte per compartir les inquietuds entre els pares i el col·legi en el procés educatiu.
1a Trobada:
*Infantil: 5-11-2014 a les 19.00h Tema: Les enrabiades infantils

*Primària: 6-11-2014 a les 19.00h Tema: La frustració dels nanos

*ESO: 4-11- 2014 a les 19.00h Tema:“La tristor a l’adolescència”

MEMÒRIA DELS MÀRTIRS

El proper dia 6 de novembre de 2014 a la parròquia de St. Pere es farà una eucaristia en memòria dels màrtirs; tot tenint un record especial pels beats de la nostra població:

*G. Bernabé (Marista) ( link a la seva vida)

*Mn. Josep Guardiet (Prevere)

2n VISITA COSMOCAIXA

Els nens i nenes de segon de primària hem anat al Cosmocaixa!! I sabeu què? Ens hem convertit en científics!!! Haurieu d’haver vist les nostres cares… gairebé no podíem ni tancar la boca.

Hem manipulat, vist i experimentat amb moltes coses. Ens ha agradat moltíssim i ens ho hem passat d’allò més bé. El museu també té moltes coses per aprendre a l’exterior i com feia tan bon dia ho hem pogut gaudir tots plegats.  Us recomanem l’activitat Flash!!

AUXILIARS DE CONVERSA

Dins del projecte lingüístic que com escola tenim, un any més volem reforçar l'aprenentatge de l’anglès mitjançant el Programa Auxiliars de Conversa.

Amb aquest programa disposarem de dos auxiliars anglesos durant tot el curs escolar.

Donem la benvinguda a Michael O’Hare i Lee Clarke que compartiran amb nosaltres aquest curs. Són entre nosaltres des d’inici del mes d’octubre, resideixen en famílies d’acollida de l’escola i durant la jornada laboral es dediquen a fer conversa en anglès a petits grups d’alumnes del centre. Tots els alumnes participen al llarg del curs en un grup, tant els de primària, secundària com batxillerat.

20141015 115447

Obrint portes

OBRINT PORTES   -  LEMA 2014-15

“Obrint portes”és una actitud vital, una manera d’enfrontar-nos al curs i a la vida. Des d’aquesta perspectiva proposem que cadascú es llanci a obrir portes, en la seva vida i la seva persona, i també ens convida a acollir i treballar per allò que trobem un cop hem obert les portes.

Llegiu-ne més...

QUART PRIMÀRIA - SORTIDA A MONTSERRAT

El passat dia 17 d’octubre els alumnes de quart de primària vam anar a Montserrat.  Allà vam agafar el cremallera i el funicular direcció Sant Joan. A dalt de tot vam gaudir d’unes meravelloses vistes del Monestir i de la serra de Montserrat. Amb les nostres càmeres vam fotografiar la vegetació i les roques pròpies del lloc. També vam fer fotos de nosaltres mateixos.

Quan vam baixar vam escoltar el Virolai cantat per l’Escolania de Montserrat. També vam visitar la Moreneta, la nostra verge.

I després d’esmorzar i una estona d’esbarjo tornàrem cap a l’escola.

20141017 114617

I5 VISITA A LA GRANJA SANTA MARIA DE PALAUTORDERA

El divendres 17 d’octubre els pingüins, les serps i les ovelles vam anar a visitar la Granja de Santa Maria Palautordera. El primer que vam fer va ser esmorzar per agafar forces i poder començar la ruta pel bosc encantat. Per poder entrar al bosc vam haver de fer un encanteri a la roca lila i demanar permís a la natura per poder passar. Caminant, caminant ens vam trobar a la “Fada de la Tardor” que estava una mica trista perquè algú li havia canviat la seva bareta màgica per un  pal. Vam decidir ajudar-la i dient unes paraules màgiques que ens va ensenyar vam aconseguir trobar la seva bareta. També vam poder conèixer els diferents animals que viuen al bosc i algunes de les seves característiques. Va ser molt divertit i vam aprendre moltes coses.

lagranja01

lagranja02

lagranja03

INFANTIL 4 ANYS A CATALUNYA EN MINIATURA

El divendres dia 3 d’octubre els nens i nenes d’EI4 vam marxar d’excursió a Catalunya en miniatura. Vam poder gaudir d’un circuit d’aventures passant per ponts, túnels, tirolines… A més a més, vam poder recórrer tot el parc en tren i observar els edificis més emblemàtics de Catalunya. Ens ho vam passar d’allò més bé!

20141003 125110

20141003 110848

LEMA 2014-15 CANÇÓ PRIMÀRIA

« IniciAnterior12345SegüentFinal »

Pàgina 1 de 5
Full Informatiu

article thumbnail Ja podeu consultar el primer full informatiu del curs 2014-2015. En aquest full hi podeu trobar informacions sobre: Obrint portes, Activitats d'estiu, Alumnes premiats P.A.U. ,...
Ampliar notícia

Jornada de portes obertes

article thumbnail TRÍPTIC INFORMATIU TRÍPTIC EN REALITAT AUGMENTADA

Cançó Resposta

article thumbnail La Cançó Resposta és tota una tradició a la nostra escola. Enguany vam celebrar la XXXVIII edició amb un toc especial. Com ja sabeu, aquest festival sempre es celebrava a finals de curs i,...